Pages

Sunday, September 5, 2010

Lagi berapa hari nak raya...

Sekejap je masa berlalu....lagi 3,4hari kita bakal menyambut hari raya.....tahun nie saya rasa masa pantas je masa berlalu....
oh ingat tak last week saya ada cerita nak memulakan misi pencarian tudung ala2 mcm Dato'Siti pakai tue...merata tempat saya cari,tapi tak jumpa....tak tau la kalau saya tak cari di kedai yg betul ke.......akhirnya berjaya juga saya beli 2helai tudung.......tudung biasa2 je..tudung syria....jadilah lah kan D...rasa mcm ayu je gitu masa bersalam2an di hari raya...satu saya beli warna grey,lagi satu beli warna pink.......suprise nnti sy pakai di hari lebaran.....hehe!
dah rasa molek sgt tue kalau sy pakai.....hihi perasan lah sekejap.......
balik nie ingat nak g param putrajaya jelah cari lauk untuk berbuka.....selamat berbuka!!

Sekian terima kasih










2 comments:

NorAzrin MohdNawir said...

tipoo la...kata nak beli belah kat cafe dgn drku.....ke drmu nak tambah juadah aje ni....hihik

LinaKit@Mrs Kit said...

diriku tambah juadah lah rynn...